pirmdiena, 2010. gada 20. decembris

Berlīne

28.oktobris.
Hmmm ceļš līdz hostelim tiešām ļoti garš un nogurdinoš, to sasnieguši metamies pie miera.
29.oktobris.
Šodien ilgi guļam - nepieklājīgi ilgi...Tas tāpēc, ka esam noguruši no vakardienas un vispār Minhenē daudz paspējām izdarīt līdz ar to prasās pēc mierīgākas dienas. Padzīvojamies pa hosteli, apskatām apkārtni, līdz izlemjam - lai tā būda rūc! Būs atpūtas diena! Mēs dosimies uz kino. Man par lielu prieku pierunāju arī tos abus nākt ar mani uz eat, pray, love. Jauka filmiņa, nekas pārāk nopietns, bet ziniet kas bija pats jaukākais?! Sēdēt kino zālē, es tā mīlu kino, un es nebiju bijusi kino 5 mēnešus. O es dievinu sēdēt mīkstajos krēslos un skatīties filmas uz lielajiem ekrāniem. Es zinu, zinu, ka Elza uzskata, ka tā ir naudas izmešana, bet man tomēr tas liekas makten jauks pasākums - sevis iepriecināšana kā nekā :) Protams, ka neviens atkal neko nesaprot pa tām kartēm un man viņi ir jāaizvada līdz Meksikāņu restorānam , kurš bija lielisks. Es izmēģināju daudzas dažādas viņu Margaritas, bet tomēr visjaukākais ir un paliek Desperados, no meksikāņu dzērieniem. Un tas man vienmēr liek domāt par Santu, Austriju un jauno gadu! :) Atpakļ ceļā es izdomāju, ka viss man ir jāļaujas un jāuzticas, līdz ar to devu metrko karti viņiem, et, protams, pēc 20 min nepareizā maršrutā - ņēmu tos grožus atpakaļ >:). Ir piektdienas vakars un mēs esam lielākās sēnes pasaulē :P

30.oktobris.
Šodien es ar Antoniju devos velo tūre ap Berlīni. Tas bija super! Tika apskatīta man sen jau zināmā Berlīnes siena, čekpoints Čārlijs, reihs, parks, Branderburgas vārti, nu pilns komplekts ! :) Jāatzīstas, viens fakts mani makten pārsteidza. Visiem ir zināms, ka Berlīne un pati Vācija pēc otrā pasaules kara bija sadalīta, starp PSRS, Angliju, Franciju un Ameriku, bet es pats par sevi saprotams, biju iedomājusies, ka Berlīne ir sadalīta pa vidu un kā beidzas PSRS norobežojums Berlīnē, tā viss pārējais ir sadalīts starp pārējām valstīm. Bet patiesībā Berlīne bijā kā mazs aplītis krievu valdītajā apgabalā, līdz ar to tas viss kļuva vēl interesantāk, vismaz man. Tas ir visas Vācijas sadalījums un Berlīne atrodas PSRS sadalījumā, bet iekšēji vēl ir sadalīta!
Pēc riteņu tūres pasēdējām Starbuck kafejnīcā, izdzērām lielu lielu latti un devāmies atpakaļ uz hosteli. Nedaudz apmaldijāmies mājupceļā, protams, nokrita ķēde un visādas tādas štellītes, bet kopumā bija forši. Ieraucām arī iepirkties vietējā Lidl un tad jau bijām sasnieguši Reičelu. Un ko nu? Ir taču sestdiena - jāiet ielās! Sākam iestiprināties hostelī, kas beidzas ar manu fiasko - es pasaku, ka aiziešu piemiegt acis un 5 minūtēm un, protams, pamostos svētdienā 11os no rīta! (: Nu bet vismaz meigs dara mūs labākus, skaistākus un veselākus...nu vismaz tā saka :)

31.oktobris.
Haloween! Pēc vakrdienas ''super'' ballītes nolemjam, vai nu es piespiežu viņus, nākt ar mani uz manis izvēlēto suši/slash/ķipa gan bei vietiņu. Protams, paskatamies kartē - izskatās tuvu. Nu tik iesim - jauka pastaiga kā nekā, eigās saprotam, ka tas ir 180 numurs un mēs sākam iet no ielas sākuma. Pēc jaukas pusotras stundas pastaigas sasniedzam nu jau nedaudz nīsto iestādi. Bet jāsaka tas atmaksājās :) Pēc tam devāmies paklaiņot pa Berlīnes vietējiem tirdziņiem. Nedaudz atgādina visus tos indi, utt. tipa veikaliņus, et jauki, visur dažādi īsti berlīnieši un tu nedaudz iejūties kā vietējais :) Pēc garas, garas pastaigas esam atpakaļ hostelī. Domājām arī aplūkot Zoo, bet tā kā es to jau biju redzējusi 1000 reizes un viņi bija saguruši domājām - ai nu dosimies uz Pub crawl. Jā, ir svētdiena, bet ir taču Halovīni. Tā nu mums bija viena no jautrākajām un trakākajām ballītēm mūžā, pārāk gan jau ka to te neaprakstīšu, ja nu tomēr Zane tu šito vēl kādreiz lasi >:P :D. Bet bija smiekīgi, bijām mājās/hostelī 6os no rīta - izdancojušies, izsmējušies, paijuši 6/7 vietiņās, īsti nemācēšu pateikt.

1,novembris.

Šausmīgi grūti bija sakrāmēties! Šausmīgi!!! Vēl grūtāk bija uzsākt ceļu uz Varšavu, bet par to citā sadaļā... :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru