ceturtdiena, 2011. gada 13. janvāris

Three Crowns

5. decemrī vēlu vakarā nonāku East Grinstead vilciena stacijā. Protams, atkulšanās uz šejieni no Raynair lidostas ir īsts murgs, kurš izmaksā aptuveni 60 mārciņas, bet nu - paldies Dievam esmu klāt! Ar savu koferi un visām pārējām parpalām. Izrādās, ka East Grinstead ir maza pilsētele samērā netālu no Londonas, bet mans krodziņš atrodas vēl lielākā nekurienē - mazākajā ciematā pasaulē - Ashurst Wood.
Vieta, kur es strādāju ir krodziņš Three Crowns, kur es esmu bārmene un semi viesmīle. Apmeklētāji 80% ir virs 50 gadiem vietējie, kuri nāk uz krodziņu aizbēgt no ģimenēm, problēmām, darba vai vienkārši papļāpāt. Ciematiņš ir ļoti, ļoti maziņš. Ir divi veikali, pasts un divi krodziņi. Bet esmu jau ar to saradusi. Dzīvoju tepat virs darba - līdz ar to nav jāstreso par skriešanu uz darbu, bet, protams, pazīstot mani domāju nebrīniesaties, ka tāpat esmu šad tad nokavējusi :D. Man jāstrādā ir katru 5,6,7,1 no 12-12 līdz ar to tajās dienās vispār neizeju svaigā gaisā - galu galā 12 os naktī ir par vēlu un esmu sagurusi, bet no rīta arī lāga nevar paspēt kaut ko baigi sadarīt, jo tomēr 12os jau jābūt uz svītras - gatavai apkalpot klientus. Līdz ar to šajās dienās nav īsti jēgas prasīt kā man iet - jo nekas manā dzīvē nenotiek - es paskatos Greys Anatomy (esmu jau tikusi līdz 6tās sezonas nobeigumam!!!), palasu grāmatu, pamācos itāļu valodu, bet citādi manas dienas rit pilnīgā notikumu vakuumā! :)
Bet tad es vismaz atdaru savās brīvdienās trakuma devu - nu tā lai vismaz ir par ko padomāt 4 dienas stāvot 12 stundas un skatoties tukšumā! :D

Nu otrdienās man jāstrādā no 12-3 tās es īsti neskaitu par darba stundām - nu kas ir trīs stundas?! :) Vienīgais, kas man nepatīk, ka tajās trīs stundās tad man jānomazgā triljons glāzes, jo otrdienas ir glāžu mazgāšanas dienas :D Nē, nu mēs , protams, mazgājam ar trauku mazgājamo mašīnu, bet tāpat visas tās glāzes jāizceļ un jāieceļ atpakaļ un tad vēl visas tās vīna glāzes, kas jānospodrina un jāuzspodrina - prātā var sajukt!!!

Tad katru otrdienu - vienreiz nedēļā kātoju 40 min uz itāļu valodas nodarbību pie skolotājas no Romas - Marijas. Tas ir viens no patīkamākajiem momentiem manā nedēļā! :) Mēs pļāpājam par un ap itāliju, mācāmies gramatiku un tas viss man sagādā milzu prieku - tiešām mīļoju to zemīti :)

Man nav fotokameras - tas mani tracina! Visas bildes tgd jānovelk no Googles :D bet es apsolos drīz kkur to sadabūt... ;)
Tad es parasti brīvajās dienās braucu uz Londonu. Padzīvojos ar jauniegūtajiem draugiem un padaru arī tūristīgās lietiņas. Bet par piedzīvojumiem citā sadaļā! Šis vairāk vai mazāk, lai zināt kāda ir mana ikdienas garlaicīgā puse, lai pēc tam varat lasīt kā man iet jautrākās dieniņās :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru