pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

Austrija

Tātad 25. janvārī es beidzu darbu mazākajā ciematā pasaule - nostrādāju savu pēdējo maiņu no 12-3, aizgāju sapirkt sastāvdaļas atvadu kūkai ( aaah :D šis prasa nedaudz sīkāku aprakstu. Tātad es sadomāju uzcept ābolu vaniļas kūku - nu tā pa riktīgo ar paštaisītu mīklu utt. Protams, zinot mani tā bija viena no smieklīgākajām pavārpieredzēm! Gan es tūkstoš stundas nevarēju tikt vaļā no mīklas - tā apķipa ap manām rokām un es biju līdz elkoņiem bļodā, izmisusi domāju cik ilgi man būs te jākūņojas līdz "mīkla ir gatava kad neķep, bet jauki atlec no rokām". Pēc tam ņēmu mikseri, putoju olu baltumus, masa lidoja pa visu virtuvi. Bet! Beigās kūka sanāca super! Okey, jāsaka godīgi tā neizskatījās fotografēšans vērta, bet garšoja gan makten labi! :)
Ok uztaisu kūku, apēdam to un asta la vista baby! Nesagaidu pat nākamo rītu - braucu ar vilcienu prom!!! Oh es biju tik priecīga pamest to mazo miestiņu, protams, bija nedaudz bail - braukt uz lielo lielpilsētu bez pilnīgi nekāda plāna, darba vai īstas dzīvesvietas, bet... vismaz atkal sajutu piedzīvojumu garšu mutē... ;)
Atvadījos no savas jauniegūtās latviešu paziņas un prom!
tātad ir otrdienas vakars un es no sākuma esmu aizrunājusi naktsmājas pie sava random austrāļa John. Tā nu palieku pie viņa, bet nu saprotams, ka pārāk ilgi ar viņu dzīvot nespēšu, jo viņš jau pārāk mēģina mūs iestūrēt saldā attiecību nostūrī, bet zin kā, padzīvojot kopā tik ļoti, ļoti ātrāk var saprast ir tur kkas vai nav un tā nu es diezgan ātri saprotu, ka vismaz no manas puses tomēr ...nekā tur pārāk nav. Bet nu tā kā man īsti nav kur palikt :D
Okey, 3dien satieku savu draudzeni no Venēcijas laikiem Danielle, ir austrāļu diena, kuru laikam svin tikai UK, bet tas nekas - dzeram austrāļu alu VB, omg cik riebīgs :D
Ballējamies, smejamies, super vakars. Nākamajā dienā, klausos viņas plānā 5dien braukt uz nedēļu uz Austriju, uz Hopfgarten miesiņu, kurš ir Contiki apartamenu nostūrītis... Man daudz laika nevajag, lai izlemtu par labu Alpiem!!!
Esmu tāāā noilgojusies pēc laba laika, saules, īsta sniega un snovošanas, ka ai lai tā būda rūc! Un man nav jādzīvo mazajā istabiņā ar random austrāli :D Tā nu pieņemu varbūt nedaudz vieglprātīgo lēmumu nevis palikt Londonā un meklēt darbu, bet sakrāmēt koferi atkal (!) un doties ar autousu uz Austriju piektdien. :)
Super nedēļa!!! Super, super super :)
Nenožēlonju ne mirkli!
Izbraucam piektdienas vakarā braucam visu nakti un nākamo dienas pirmo pusi.
Sasniedzam galamērķi, satieku draugus no Fusinas laikiem, paēdam vakariņas un drīz jau dodamies pie miera, jo visi saguruši no garā pārrauciena :)
Nākamajā dienā es dodos milzu misijā 7 stundu ceļojumā, jo man ir jādabū savs dēlis, kurš atrodas Bad Gastein. 2 stundas ar vilcienu vienā virzienā, jo kā jau Austrijā kalnu dēļ daudzas vietas pat ja ir relatīvi tuvu uz kartes, kalnu dēļ prasa daudz ilgāku laiku, lai nokļūtu. Bet nu es tomēr to paveicu!!! Vienīgais nepatīkamais, ka atpakaļceļā man bija jānīkst 3 stundas stacijā, jo Svētdienā vilcieni kursē reti, kā jau Austrijā un ,protams, viss stacijas apkārtnē arī ir ciet, jo ir taču brīvdiena!
Tātad esam nonākuši jau pirmdienā un aidā snovošanas sesija var sākties! :)

Es domāju visi, kas pazīst mani zin cik ļoti man patīk visa tā štelle - kalni, snovošana utt. līdz ar to visticamāk es varu pārāk neieslīgt detaļās kā tas bija - nu super! :)
Bez tam mēs braucām ar ragaviņām, bobsleju, ēdām tradicionālos austriešu ēdienus, dzērienus ā un redzējām Jump and Freeze - red bull notikumu reizi divos gados, diezgan līdzīgs red bull celies spārnos vai kā nu sauca to pasākumu pirms 2 gadiem uz AB dambja, kur cilvēki veidoja savus lidaparātus. Tā arī šeit cilvēki veido dažnedažādākos braucamos, vienīgi šoreiz viņi sacenšas, kurš aizpeldēs aizplostos tālāk pēc ieskrējiena/norauciena no stāva kalna ledusaukstā baseinā! Diezgan traki un orģināli. Sākumā pasākumu atklāja pilnīgi traki snovotāji un slēpotāji, kuri pliki (nu gandrīz pliki) snovoja no nogāzes lejā, mēģināja uztaisīt kādu triku un nenoslīkt tajā baseinā, kad piezemējas. OMG cik auksts bija tovakar un viņi pliki lido ūdenī! :D



Bija arī nakts, kad bija jāpārģērjas par pretējo dzimumu un es biju, manuprāt, ļoti jauks mīlīgs vīrietītis. Aij nu vispār bija super, cilvēki bija super, kompānija bija ļoti jauka un laikapstākļi bija lieliski! :)

Dienas pagāja nenormāli ātri, un piektdien bija jākrāmējas mājupbraucienam. Izbraucām sestdien 4os no rīta. Oij tas tik bija pārbrauciens...
Ok, tas īsumā par Austrijas atpūtu, bet nu atgriežos vienā no lielākajām Eiropas galvaspilsētām... bet tas jau cits stāsts. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru